8 Mart 2010 Pazartesi

Anladım ki...

Bugün tuhaf bir gün... Birkaç gündür iyi seyretmekte olan havalar da dağıttı benim gibi. Galiba benim kabul günüm, satırlar soğuk geliyor... Okuduğum cümlelerin içindeki kelimeler tıpkı benim gibi üşümüş ve olması gerektiğinden farklı anlamlara yol açıyor bugün...
Dedim ya bugün tuhaf bir gün...
Beni bu havalar mı mahvediyor, yoksa ben mahvoluşun ötesine geçtim de haberim mi yok bilmiyorum. Ne güzel söylemişti rahmetli Orhan Veli "Beni bu havalar mahvetti" derken...
Neyse... Havaları kısık ateşte ısınmaya bırakıp konumuza dönelim ve dün geceden bu yana dilime takılan ve söylemesini beceremediğim halde yarım yamalak gevelenen şarkıya geçelim... Çünkü bu şarkıda olduğu gibi biriyle konuştum dün gece... Geç bir vakitte görmedim ama sesini duydum "Ne işin var burada?" diyen, sonra kendini aratıp bir türlü görünmeyen bir siluetin arkasında bıraktıklarıdır şarkıda dile gelen. Şarkı da titrek biraz... Bizim gibi yani. Belliki notalar da üşümüş. Malum havalar soğuk olunca, her şey payına düşeni alıyor bundan...

3 yorum:

  1. Geçmişte kalıp küllenen ,artık anı olmaktan öteye gidemeyecek bir şeyler ,direncini kaybettiğin anlarda canlanıp üşütmüştür belki de..
    Bu şarkıyı çok severim..Leman Sam'ı çok severim..

    YanıtlaSil
  2. Ebruli,
    "Geçmişte kalıp küllenen, artık anı olmaktan öteye gidemeyecek bir şeyler" derken belki de en zayıf noktasına dokundunuz direncini kaybeden duyguların. Korkarım üşütmek bu yüzden kaçınılmaz, bu yüzden elzem. Benim de sevdiğim bir şarkıdır bu, ayrıca Leman Sam'la ilgili bir anımın olması onu daha çok sevdiriyor bana. Saygılar...

    YanıtlaSil
  3. Anınız olması ne güzel,ne özel..

    YanıtlaSil